Skip to main content

Προσφορά για κατασκευή ιστοσελίδας ??

specialΤο πρώτο βήμα για κάποιους πριν ξεκινήσουν την σελίδα τους είναι να πάρουν μερικές προσφορές για την ιστοσελίδα τους πριν καλά καλά βρουν τι ακριβώς θέλουν να έχει. ΛΑΘΟΣ !

Θα προσπαθήσω να δώσω έναν οδηγό που θα πρέπει να ακολουθείτε πριν ζητήσετε προσφορά

  • Δείτε σελίδες ανταγωνιστών
  • Καταγράψτε τι θα θέλατε να βάλετε από αυτά που είδατε στους ανταγωνιστές
  • Σκεφτείτε τι άλλο θα ήταν χρήσιμο για τους χρήστες που δεν το έχουν οι ανταγωνιστές
  • Βρείτε εταιρίες στο ιντερνετ ή ακόμα καλύτερα μέσω συστάσεων αλλά πριν ζητήσετε προσφορά δείτε έργα τους . Αν σας αρέσει η δουλειά που θα δείτε ικαστικά τότε βάλτε τους στην λίστα που θα ζητήσετε προσφορα.

Αν έχετε κάνει τα απλά βήματα από πάνω σωστά έχετε κάποια βάση προκειμένου να συζητήσετε και με τους ειδικούς κάθε εταιρίας και να ζητήσετε προσφορά.

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν όλοι είναι να πηγαίνουν απροετοίμαστοι με αποτέλεσμα οι προσφορές που παίρνουν από κάθε εταιρία να είναι διαφορετική σε σχεδίαση και φυσιολογικά διαφορερική σε τιμή.

Παράδειγμα
Η εταιρία Α δίνει μία προσφορά με 1 κιλό πορτοκάλια και 2 κιλά μήλα και η εταιρία Β δίνει μία προσφορά με 2 κιλά πορτοκάλια μισό κιλό μίλα και 1 κιλό αχλάδια όπως καταλάβατε είναι διαφορετικές προσφορές και δεν μπορούν να συγκριθούν. Πιστέψτε με συνέχεια αυτό συμβαίνει !

Βέβαια το καταλάβατε σε αυτή την περίπτωση γιατί το παράδειγμα ήταν σε κάτι που όλοι μπορούμε να αξιολόγησουμε και να μετρήσουμε αλλά τι γίνεται όταν τα πράγματα είναι ποιο περίπλοκα; Τι γίνεται όταν η προσφορά που παίρνουμε γράφει πάνω seo, γραφιστική σχεδίαση,  Joomla, άπειρες σελίδες, bandwidth … ;  Όλα αυτά δεν είναι άμεσα συγκρίσημα μεγέθη και μόνο κάποιοι που γνωρίζουν τι είναι το καθένα μπορούν να συζητήσουν και να μάθουν τι ακριβώς θα κάνει για το καθένα η κάθε εταιρία για παράδειγμα η γραφιστική σχεδίαση μπορεί να στοιχίζει από 200 ευρώ μέχρι 1000 ευρώ και βάλε. Αυτό εξαρτάται από την ποιότητα της δουλειάς εξάλου όλοι οι πίνακες δεν έχουν την ίδια τιμή.

Είναι δύσκολο ακόμα και για μένα που είμαι χρόνια στον χώρο να αξιολόγήσω διαφορετικές προσφορές και να κρίνω ποια αξίζει και θα έχει την καλύτερη απόδοση για τον πελάτη. Είναι σαν να σας δίνω τρεις προσφορές για αυτοκίνητο και να γραφουν αμάξι με τέσσερις ρόδες χρώμα λευκό και να πρέπει να βρείτε ποιο είναι καλύτερο στην μία προσφορά να αναγράφονται τα κυβικά στην άλλη όχι στην τρίτη η εγγύηση…

Joomla site, joomla κατασκευή ιστοσελίδας, Δυναμική ιστοσελίδα, προώθηση ιστοσελίδας, προώθηση ιστοσελίδων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *